Η διαχείριση κρατήσεων σε μικρά τουριστικά καταλύματα αποτελεί ουσιαστικό μέρος της λειτουργίας της επιχείρησης και επιδρά σημαντικά στην επιτυχία της. Αν και η διαχείριση κρατήσεων μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το μέγεθος και τον τύπο του τουριστικού καταλύματος, υπάρχουν κάποιες κοινές πρακτικές, τις οποιες ακολουθουμε, που είναι συνήθεις στη διαχείριση των κρατήσεων σε μικρά καταλύματα:
Σύστημα διαχείρισης κρατήσεων (PMS):
Η χρήση ενός PMS είναι σημαντική για τη διευκόλυνση της διαχείρισης κρατήσεων. Το PMS επιτρέπει στους διαχειριστές να καταχωρούν και να διαχειρίζονται κρατήσεις, να παρακολουθούν τη διαθεσιμότητα των δωματίων και να διαχειρίζονται το ημερολόγιο των κρατήσεων.
Διαφάνεια στη διαθεσιμότητα και τις τιμές:
Είναι σημαντικό για εμας να διατηρείται ενημερωμένη και διαθέσιμη για τους πελάτες η πληροφορία σχετικά με τη διαθεσιμότητα των δωματίων και τις τιμές. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω της ιστοσελίδας του καταλύματος ή μέσω πλατφορμών κρατήσεων.
Επικοινωνία με τους πελάτες:
Η απόκριση σε αιτήματα κρατήσεων και ερωτήσεις πρέπει να είναι γρήγορη και ευγενική. Οι πελάτες μας εκτιμούν την άμεση ανταπόκριση και την εξυπηρέτηση στα αιτηματα τους.
Ευελιξία στις αλλαγές:
Τα μικρά τουριστικά καταλύματα συνήθως μπορούν να προσαρμόσουν πιο εύκολα τις κρατήσεις σε αλλαγές στα σχέδια των πελατών. Αυτή η ευελιξία ειναι κατι που μας διακρινει απο τους ανταγωνιστες μας.
Επιβεβαίωση κρατήσεων και επικοινωνία πριν από την άφιξη:
Είναι σημαντικό να επιβεβαιώνονται οι κρατήσεις πριν από την άφιξη των πελατών και να διατηρείται επικοινωνία με αυτούς προκειμένου να διευκολυνθεί η άφιξή τους και να αντιμετωπιστούν ενδεχόμενα προβλήματα τα οποια υπαρχουν κατα τους peak μηνες του καλοκαιριου.
Διαχείριση πληροφοριών πελατών:
Είναι σημαντικό να διατηρείται ασφαλής και αποτελεσματική διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των πελατών, σύμφωνα με τους Ευρωπαικους κανονισμούς περί προστασίας δεδομένων.
Αυτες ειναι καποιες απο τις πρακτικες, απο τις οποιες ακολουθουμε, ωστε και οι καλεσμενοι σας και εσεις να μενετε ικανοποιημενοι.